Mycket rörelser i magen min!

Nu närmar det sig v.22 och jag känner nu sedan en vecka tillbaka väldigt tydliga rörelser från Isabelle!
Häromdagen kunde jag känna hur hon vände sig i magen, det måste varit nått sånt för det känndes som en tvättmaskin i magen. Något gillar att ligga på högra sidan av min mage för man kan tydligt se att det buktar ut där ibland!
Man börjar märka att hon inte gillar att jag har datorn i knät, för då blir hon en vilde och ger sig inte förrens den är borta! Jag känner att jag börjar att må lite bättre men är oerhört trött fortfarande, vilket gör att man har svårt att orka med vardagen. Att vara gravid ger en riktigt förlamande trötthet men jag skall inte klaga för gud så lycklig man är <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: