2012-02-11

Den 11 Februari nästa år är det planerat att lilla Isabelle skall titta ut!
Jag har i skrivandes stund gjort ungefär halva tiden och mitt illamående har börjat släppa!
De första veckorna vart olidliga med väldigt mycket kräkande och man kunde knappt göra nått!
Trotts detta så har jag lyckats med att gå upp ungefär 10 kg i vikt sedan jag blev gravid, men min läkare
önskar 20 kg till om jag skall kunna amma henne sen! Men min startvikt var inte mer än 43 kg så jag är jätte nöjd
med min viktuppgång!
Min rygg har krånglat väldigt mycket det sista och jag förväntar mig inte att det blir lättare framöver, men jag får kämpa på!
Hoppas att ni vill hänga med på resa och följa oss här på bloggen!
Många kramar,
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: