71 dagar kvar

Nu känns de nästan som tiden bara springer iväg! Det är inte mer än 71 dagar kvar till Bf och man börjar bli riktigt nervös faktiskt. Jag börjar också känna mig riktigt "gravid", eller mer åt "höggravid" tror jag allt! Blivit riktigt klumpig trots att jag inte är speciellt stor, man går konstigt och orkar nästan ingenting! Sover som en kratta gör jag och min rygg är värre än vad jag någonsin trodde den kunde bli, men nästa vecka blir de akupunktur som ska lindra smärtan i ryggen och bäckenet! Hoppas verkligen att de fungerar för trots att jag går på kortison och sånt blir de inte tillräkligt bra för att de skall gå att orka med tyvärr. Men förhoppningsvis kan de hjälpa mig så jag kan komma igång lite nu igen, har ju bara suttit inne senare delen av graviliteten pga sammandragningarna men nu är jag så pass långt gången att det inte är lika hotande längre. så eftersom de blir ultraljud på livmodertappen nästan varannanvecka och vid behov så kan jag börja släppa tankarna på att få henne jätte tidigt! Skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: