Vi saknar underbara Thailand!

I oktober 2008 var jag och min sambo med familj nere i Thailand, Phuket/Kata beach!
Det var nog bland det underbaraste land jag varit i, vädret, maten, människorna, sevärdigheter
och maten höll toppklass fast man som alla vet får det till en billig peng!
När vi var där så hann vi med massa.
Här kommer en liten nostalgi tripp tillbaka genom lite bilder
                      
                                          Jag & Marcus på elefant ryggen
                                         
                                      
                                          Drinkar med utsikt
                                         


                                         Marcus med örn
                                        

                                         
                                         Hotellet
                                        

                                         Åker motorbåt till Freedom beach
                                        

                                         Middag på kvällen
                                        

                                        Galna Jag Piercar sig
                                       

                                        Jag vid poolen
                                        




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: