Förtroendevännen

                                                                                                                   

Alla är vi olika och definierar garanterat ordet eller snarare känslan vänskap väldigt olika!?

Man kan kalla det allt från kamrat, bekant, kompis, polare, bästis, pojkvän, flickvän, hjärtevän
och säkert massa mer!
Vänskap för mig är en känsla mellan två personer som handlar om ödmjukhet, tillit, uppoffring
och framförallt att tillsammans dela både glädje och sorg!

Dina vänner är dom bröder och systrar du själv väljer, jag har få men underbara vänner som jag valt att
älskar och dom mig! Men som i det gamla talesättet "I nöden prövas vännen" upptäcker du alltid dina eller
din sanna Förtroendevän! Den som stannar när du behöver det som mest men förtjänar det som minst! 

En gång i livet så tror jag att vi alla träffar a friend for life!
Men jag vet iallfall att jag har en vän kvar, min bästa, min bästaste och älskade vän! Du!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: