Till min kära

Nu är det över tre år sedan jag första gången träffade dig,
och jag var fast direkt.
Jag var och är kär!
Det är så otroligt hur mycket en människa
kan betyda och bli endel av dig själv.
Trots att vi är på många sätt väldigt olika
individer väger vi upp varanns fel och brister.
Det kan hända att inte alla trodde på oss,
men vi har kommit långt.
Jag är väldigt stolt över det vi åstadkommit tillsammans.
Nu är jag helt säker på att jag valt rätt väg,
det är med dig jag vill vara.
Du skall aldrig glömma
att du på så många sätt hjälpt mig nå mig själv,
en vilsen flicka i en stor värld.
Du har lärt mig oerhört mycket om livets utmaningar
och sist men inte minst
att tro på mig själv!

Jag älskar dig





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: