Solsken & mitt dåliga lokalsinne

                                                                              Vilket underbart väder!
    
Jag och Marcus tog en skön promenad i spåren runt kype sjön.
                                                 Men som slutade lite i en katastrof, jag gick vilse!

Marcus gick kanske 25 m före mig, jag såg inte vilket håll han svängde
och det fanns tre håll att välja på. Utan att tänka så fortsatte jag
rakt fram. Efter en stund så började jag få lite smått panik, jag hade varken
mobil eller klocka på mig och var helt lost!
Efter jag kommit till Ymer gården som ligger cirka 8 km från Kype
fattade jag nada. Vände om och tänkte prova en annan väg som var 
märkt gul/grön, hamnade i skogen och fastnade i lera med fötterna och
min sko sögs ner! Äckligt!
Gick fram och tillbaka och hoppades på att Marcus fattat att jag var vilse.
Så en bra stund senare efter jag gått väldigt långt så hittade jag en skylt
som jag kunde välja och jag hittade rätt!

Så glad har jag nästan aldrig varit att se Marcus som då ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: