Lång tråkigt!

Blääääää!!! Vad jag har tråkigt!!!
Blev inget av med bio, har mest städat hela dagen och lagat lite mat
som den hemmafru jag är :)
Nu sitter jag med cidern i handen och funderar vad denna lördag kväll
bär av, förmodligen inte längre än till sängs.
Men det hade nog varit skoj att se lite folk, fast det skulle nog sluta
som det brukar med mig. Paniik!
Har på senare tid undvikit både alkohol & krogen för det tenderar
att framkalla endel ångest, ensamt ibland.
Fast det är tur att jag har så fina vänner (M&G) som inte heller ser något
direkt intresse i krogsvängen utan tillsammans har vi trevligare
saker för oss. Dricka kaffe, prata telefon, röka och prata om vad som helst.
Fast vi skulle nog kunna fixa ett besök på Harrys och rocka mest fett av alla!

Tjejer ni vet vilka ni är!

                             








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: