Kissie

Kissie kissie kissie, jag antar att många såg henne på förkväll igår? 
Om inte annat kolla här


                            


                                       www.Kissies.se


Dom flesta har åsikter om Kissie och hennes beteende och det har jag också.
Visst kan man förstå henne att hon gör detta för att provocera men hur smart & bra kan det
vara att framkalla detta beteende till våra små blonda 15-åriga flickor som hon själv
påstår är hennes "vanligaste läsare"?
Är det verkligen nödvändigt att påverka barn till svält, operationer och dyra kläder,
är det så man bör vara eller skall göra för att passa in i samhället idag?
Av den information jag har fått fram så är det ungefär var 9 svensk som läser hennes blogg
och därbland är jag också inräknad för jag kan ibland tycka hon är hysteriskt rolig!
Men jag tror inte att det är passande för unga flickor att läsa om Kissie och hennes liv
i lyx eftersom dem i många fall inte förstår ironin i det hela.

Varför lägger man upp en video när man injectcerar sån skit i läppar och kinder?
Visar bilder på sig själv i bandage efter sin bröstförstoring och nu vill hon fixa näsan.
Gör om eller fixare alla bilder i photoshop när en sådan offentlig person istället borde uppmana folk
att vara stolta & bekväma med sig själva!

Jag kan tyvärr inte säga så mycke när det kommer till plastiokoperationer men jag kan tycka att man kan göra det för två olika anledningar, sig själv eller andra! Jag gjorde de för mig själv och inte för någon annan.

Önskar att det fanns en vettigare förebild för unga flickor i Sverige eller Kissie varför inte berätta
mer om Alexandra den som du egentligen är! Så slipper du spexa!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: